-
تحول و توسعه بیمه آسیا با توانمندی و همراهی شبکه فروش…
مدیرعامل بیمه آسیا در همایش بزرگ نمایندگان این شرکت با عنوان «فصل تحول با ارزشآفرینی پایدار» گفت: تحول و توسعه بیمه آسیا در گرو توانمندی، همدلی و همراهی شبکه فروش است و این شبکه نقش راهبردی در تحقق اهداف شرکت ایفا میکند.
تیتر دو سرویس
-
تحول و توسعه بیمه آسیا با توانمندی و همراهی شبکه فروش محقق میشود
مدیرعامل بیمه آسیا در همایش بزرگ نمایندگان این شرکت با عنوان «فصل تحول با ارزشآفرینی پایدار» گفت: تحول و توسعه بیمه آسیا در گرو توانمندی، همدلی و همراهی شبکه فروش است و این شبکه نقش راهبردی در تحقق اهداف شرکت ایفا…
-
تداوم تحول و سودآوری؛ بیمه البرز در صدر شرکتهای بیمهای ایران
بیمه البرز با اتکا به اعتماد بیمهگذاران و بهرهگیری از راهبردهای نوین مالی، در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ جایگاه خود را بهعنوان رهبر سودآوری صنعت بیمه کشور حفظ کرد.
-
اطلاعیه مهم بیمه مرکزی در خصوص الزامات اخیر سامانه املاک و اسکان؛
بهروزرسانی کد پستی محل اقامت بیمهگذاران برای خرید بیمهنامه الزامی است
در پی الزام قانونی و تکلیف صنعت بیمه برای پیوستن به سامانه املاک و اسکان، بیمه مرکزی با صدور اطلاعیهای از شبکه فروش و شرکتهای بیمه خواست تا کدپستی مشتریان خود را بهروزرسانی کنند.
-
حمایت پتروشیمی پردیس از اقشار آسیبپذیر بوشهر
مهدی قمصریان، مدیر صندوق تأمین خسارتهای بدنی، اعلام کرد که همیاری پتروشیمی پردیس در پرداخت بدهیهای دیه مقصران حوادث رانندگی، مانع ورود ۶۰ نفر به زندان شد و این اقدام به عنوان نمونهای موفق از مسئولیت اجتماعی تقدیر…
-
بیمه دانا، همراه فرهنگیان کشور در مسیر آرامش و اطمینان
با امضای تفاهمنامه جدید میان بیمه دانا و وزارت آموزشوپرورش، خدمات بیمهای به فرهنگیان کشور برای چهارمین سال متوالی تداوم مییابد؛ اقدامی که بر تعهد این شرکت به مسئولیت اجتماعی و حمایت از معلمان کشور تأکید دارد.
-
جباری در نخستین همایش اکو بیمه ایران تأکید کرد:
شبکه نمایندگان؛ بازوی راهبردی بیمه ایران در مسیر توسعه
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر نقش تعیینکننده نمایندگان گفت: بیمه ایران در مسیر تحول، سودآوری و ایفای مسئولیت اجتماعی، از توان شبکه نمایندگی بهعنوان شریک اصلی خود بهره میگیرد.
-
گزارش وضعیت صنعت بیمه و چالشهای آینده در همایش اکوبیمه
پرویز خوشکلام خسروشاهی در افتتاحیه همایش دو روزه اکوبیمه با بررسی جایگاه صنعت بیمه ایران در مقایسه با دنیا، راهکارهای مقابله با ریسکهای نوظهور و اهمیت فناوری در این حوزه را تشریح کرد.
-
بیمه آسیا:
فناوری و آموزش، کلید رشد صنعت بیمه
مجتبی حیدری، مدیرعامل بیمه آسیا، اعلام کرد: طراحی سوپر اپلیکیشن بیمه و سرمایهگذاری در آموزش پرسنل، ابزار اصلی شرکت برای ارائه خدمات نوین و افزایش امنیت روانی جامعه است.
-
گامی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری بیمه دانا
از این پس بازنشستگان کشوری نیازی به ارائه اسناد درمانی پاراکلینیکی بهصورت حضوری ندارند و میتوانند با اپلیکیشن داناپ، بدون محدودیت سقف، خسارت خود را ثبت و برای ارزیابی ارسال کنند.
-
اقتصاد برای همه/۲۰/ تحول در صنعت بیمه با آییننامه توانگری مالی و شاخصهای پیشهشدار/ بخشودگی یکماهه جرایم بیمه شخص ثالث؛ فرصتی برای بازگشت به پوشش قانونی/ نقشه راه جدید بیمه مرکزی برای سلامت مالی شرکتها و حمایت از بیمهگذاران
در بازه صدروزه منتهی به پاییز ۱۴۰۴، بیمه مرکزی با اجرای مجموعهای از اقدامات کلیدی از جمله پرداخت خسارت ۷۶۰ میلیارد تومانی، تدوین آییننامه جدید توانگری مالی، انتشار شاخصهای پیشهشدار و بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث،…
-
گزارش آمار عملکرد ۶ ماهه صنعت بیمه در سال ۱۴۰۴ منتشر شد
گزارش آمار عملکرد ششماهه بازار بیمه که مطابق با ارقام خوداظهاری توسط شرکتهای بیمه در سامانه سنهاب بارگذاری شده، منتشر شد.
-
گامی مهم در گسترش تعاملات بینالمللی صنعت بیمه؛
توافق ایران و هند بر سر آموزشهای بیمهای
در بیستونهمین کنفرانس بینالمللی فدراسیون بیمهگران آسیایی و آفریقایی (FAIR) که در شهر بمبئی هند برگزار شد، ایران و هند بر سر توسعه آموزشهای تخصصی بیمهای به توافق رسیدند.