همه ظرفیت‌های بانک توسعه تعاون برای خدمت به هموطنان آماده است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه بازدیدهای میدانی خود ضمن بازدید از شعبه مستقل مرکزی بر آمادگی همه ظرفیت‌های این بانک برای خدمت به هموطنان تاکید کرد.

به گزارش شادا، امیرهوشنگ عصارزاده گفت: کارکنان نظام بانکی در این شرایط خطیر در کنار سایر خدمتگزاران حداکثر همراهی را با مردم شریف ایران خواهند داشت.

وی با عرض خسته نباشید به همکاران در ارائه خدمات به مردم در شرایط خاص کشور، از آنان خواست تا در این شرایط بیش‌ازپیش در کنار مردم باشند و در کوتاه‌ترین زمان به درخواست‌ها و نیازهای آنان پاسخ دهند.

عصارزاده با بیان اینکه در شرایط کنونی، همدلی و همراهی نظام بانکی با مردم بیش‌ازپیش مورد نیاز کشور است، اعلام کرد: بانک توسعه می‌تواند بیش از گذشته و با ارائه خدمات مناسب و باکیفیت، همراهی خود را با مردم شریف ایران در گذر از این شرایط حساس نشان دهد.

این مقام ارشد بانکی بر آمادگی صددرصدی واحدهای پشتیبان بانک تأکید کرد و گفت: بخش قابل‌توجهی از خدمات بانک توسعه تعاون بر بستر بانکداری دیجیتال در حال ارائه به مشتریان است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: اجرای رویه‌های پدافند غیرعامل باید یکی از اولویت‌ها باشد.

گفتنی است نعمت‌اله رضایی، رئیس هیأت مدیره حمیدرضا البرزی عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون نیز از شعب جمهوری، فردوسی و شهید رجایی بازدید کردند. رضائی ضمن عرض خداقوت به همکاران گفت: حضور در این شرایط خطیر نشان از فداکاری همکاران و ایران‌دوستی آن‌ها دارد.

سید باقر فتاحی دیگر عضو هیأت مدیره بانک نیز در بازدید ساختمان وصال اعلام کرد: همکاران بانکی و همکارانمان در بانک توسعه تعاون پیش‌ازاین نیز در روزهای حساس همچون دوران کرونا برای پاسخ به نیازهای مردم در خط مقدم حضور داشته‌اند.

حمیدرضا البرزی عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون هم از حضور همکاران در کنار کارکنان دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: کارکنان نظام بانکی در هر شرایطی برای پاسخ به نیازهای مالی و بانکی شهروندان حضور داشته‌اند که این مهم جای تقدیر فراوان دارد.

کد خبر 609768

برچسب‌ها