افزایش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یک سال

از شهریور سال گذشته تاکنون، بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوسته‌اند و تعداد مشتریان این بانک از مرز ۲۱ میلیون نفر گذشته است.

به گزارش شادا، در شرایطی که تنوع شیوه‌های تأمین مالی در نظام بانکی کشور رو به گسترش است، قرض‌الحسنه همچنان از جایگاهی ویژه برخوردار بوده و آمار عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گواهی روشن بر این استقبال عمومی است.

اقبال گسترده مردم به این بانک طی سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده است؛ به‌گونه‌ای که اکنون از هر چهار ایرانی، یک نفر مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و خدمات مالی خود را از این مسیر دریافت می‌کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، توسعه خدمات متنوع و طراحی محصولات متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه را در دستور کار قرار داده است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عقد قرض‌الحسنه، زمینه رفع نیازهای مالی مردم و گسترش این شیوه تأمین مالی در سطح کشور بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 615125

برچسب‌ها