به گزارش شادا، مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه آسیا، به مناسبت هفته دولت در گفتوگو با شادا اظهار داشت: این شرکت در راستای تأکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر حمایت از مردم در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، اقدامات خوبی را به انجام رسانده است و در این ایام سخت، با فعالیت مستمر واحدهای خسارت حتی در روزهای تعطیل، چتر آرامشی برای مردم فراهم کرد.
وی با اشاره به بررسی بیش از ۶۶ هزار پرونده خسارت و پرداخت بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان به زیاندیدگان، تصریح کرد: روند رسیدگی به پروندهها و پرداخت خسارتها در این دوره حتی سریعتر از روزهای عادی سال انجام شد تا پاسخگوی نیاز مردم باشد.
وی همچنین از ابتکارات بیمه آسیا در طراحی محصولات جدید بیمهای همراه با بیمه ایران خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات دکتر مدنیزاده وزیر اقتصاد، دو محصول بیمهای جدید شامل بیمه آتشسوزی منازل مسکونی با پوشش ریسک جنگ و بیمه بدنه اتومبیل با حق بیمهای اندک و متناسب با توان مالی عموم مردم، در کوتاهترین زمان طراحی و عرضه شد.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: با وجود اینکه بیمههای تکمیلی درمانی پوشش جنگ نداشتند، به تمامی واحدهای خسارت ابلاغ شد تا هزینههای درمان صدمات و جراحات ناشی از جنگ برای مردم پرداخت شود تا هیچ مشکلی از این بابت برای هموطنان ایجاد نشود.
حیدری در پایان تأکید کرد: بیمه آسیا، با ارائه خدمات سریع و مؤثر، تلاش کرد تا در این ایام سخت، آرامش و اطمینان را به مردم هدیه کند.